Camera d'imaghjini infrarossi per l'applicazione di difesa

In l'ultimi anni,camera d'imaghjini infraredhè diventatu sempre più impurtante in l'applicazioni di difesa di e fruntiere.

1.Obiettivi di monitorizazione di notte o in cundizioni climatichi severi:
Comu sapemu, a camera visibile ùn pò micca travaglià bè di notte se senza illuminazione IR, utermocamera infrarossaaccetta passivamente a radiazione di u calore infrared di u mira, pò travaglià nurmalmente durante u ghjornu è a notte perCamera EO/IR.
Ancu in cundizioni climatichi severi cum'è a pioggia è a nebbia, pò avè una capacità più alta per passà per a pioggia è a nebbia, cusì u mira pò ancu esse osservatu nurmale.Per quessa, di notte è in cundizioni climatichi severi, l'equipaggiu di surviglianza di l'imaghjini termali infrared pò esse usatu per monitorà diversi miri cum'è u persunale è i veiculi.

2. Rilevamentu di u focu:
Siccomu a camera termale hè un dispositivu chì riflette a temperatura di a superficia di un ughjettu, pò esse usatu cum'è un dispositivu di surviglianza in situ di notte, è pò ancu esse usatu cum'è un dispositivu d'alarma di u focu efficace.In una grande zona di furesta, l'incendii sò spessu causati da incendi nascosti non evidenti, L'applicazione di a camera termale infrarossa pò truvà rapidamente è efficacemente questi incendi nascosti, è ponu determinà accuratamente u locu è u scopu di u focu, è truvà u focu. puntà à traversu u fumu, in modu di sapè è prevene è estingue prima.

3. Ricunniscenza di camouflage è miri dissimulati:
U dispusitivu di l'imaghjini termale infrared riceve passivamente a radiazione termale di u mira, a temperatura è a radiazione infrared di u corpu umanu è u veiculu sò generalmente assai più altu ch'è a temperatura è a radiazione infrared di a vegetazione, per quessa ùn hè micca faciule di camuffà, è hè ùn hè micca faciule fà ghjudizii sbagliati.


Tempu di Postu: Apr-02-2021