Perchè avemu sceltu Camera Multi Sensor?

nutizie

Cù u rapidu migliuramentu di a scienza è a tecnulugia, diversi tipi di rete di sistema di surviglianza video cumposti da cumunità viventi, rete di trafficu è trasportu, stazioni è terminali sò stati furmati rapidamente.A cuuperazione di e camere visibili è termali ùn hè più u solu bisognu di prughjetti militari, hè diventatu largamente utilizatu da tutta a sucità.AncuCamera multisensori.

Per sviluppà megliu Smart City Construction, puderia esse un bisognu più grande di esigenze serii nantu à a rilevazione, u seguimentu è u ghjudiziu di cumportamentu di obiettivi di muvimentu cumplessu.

Sicondu l'intruduzioni di l'articuli previ, pudemu avè una cunniscenza megliu di e funzioni IVS cum'è Tripwire, Crowd Gathering Estimation è cusì.Chì i nostri visibili anu furmatu una rete di sistema di surviglianza video altamente intelligente, chì sò stati un grande sustegnu à a custruzione di Visione Stereoscopica.Ovviamente, ciò chì pudemu fà hè più di questu.

Cumu mantene u megliu rendimentu in un ambiente cumplessu cù poca visibilità?Quì venemu a scelta termale.

Visibile è termale, solu in una unità - cum'è parte intera multisensore EO IR.Fendu elli u megliu partenariu in a realizazione di funzioni di surviglianza.

Allora u primu trattu chì avemu da discutiri nantu à a camera Bi-spectrum (EO / IR) hè un Control IP Unicu - un chip unicu principale puderia gestisce tutti i cumandamenti cumplessi.Per piacè vede i seguenti dettagli:

1) Visibile + Thermal Web Preview supporta a funzione di Picture in Picture (PIP), aiuta megliu à stabilisce a Visione Stereo Binocular.

2) Integrazione faciule à quelli PTZ (Cù i prudutti finali supportati)

3) Diverse sovrapposizioni di informazioni OSD, cum'è Preset, Coordinates, Zoom, Pattern and Text Overlay

4) Focus Accurate

5) Alta Velocità: A velocità di zoom righjunghja à 3.0s (Ottica Wide - Tele);Velocità di l'otturatore elettronicu (1/3s ~ 1/30000s)

6) Misurazione di a temperaturaè Funzione Optical Defog per a selezzione

7) A risoluzione termale ghjunghje à 640 * 512/480

8) Tracciamentu intelligente nantu à a camera termica (notte) è a camera visibile (ghjornu)

9) A doppia output di rete è HDMI hè supportata per fà a cunnessione più comoda

nutizie 2

L'usu di l'infurmazioni di u livellu grisu furnitu da u sistema visibile è l'infurmazioni di temperatura da u termale per estrae u muvimentu di u mira è l'infurmazioni spaziali tridimensionali hè assai significativu per u seguimentu cuntinuu di i miri in ambienti cumplessi in tutti i tempi per ottene infurmazioni cumplementarii.

HDMIancu in serve !U travagliu 7/24h rende situazioni anormali senza manera di ammuccià.


Tempu di post: 13-lugliu-2021