Cumu Funziona Zoom Optical
U zoom otticu si basa in u muvimentu fisicu di l'elementi di lenti per aghjustà a lunghezza focale. Quandu a lunghezza focale aumenta, l'imaghjini di l'uggetti distanti hè ingrandatu direttamente per l'ottica, senza alcuna perdita di risuluzione.
Lenti di zoom otticu d'altu rendimentu utilizanu ottiche muvimenti multigruppi, spessu cuntrullate da mutori di precisione. Per mantene un focus forte in tutta a gamma di zoom, questi sistemi incorporanu meccanismi di autofocus, sensori di pusizione di lenti è compensazione di temperatura per a stabilità ottica.
In i nuclei di càmera à longu distanza, i rapporti di zoom otticu ponu ghjunghje à 30 ×, 50 ×, o ancu 120 ×, offrendu immagini chjaramente, veri à i dettagli nantu à parechji chilometri.
Cumu Funziona u Zoom Digitale
U zoom digitale ùn cambia micca l'ottica - ingrandisce l'imaghjini catturati attraversu u prucessu di software. Tradizionalmente, questu significava una interpolazione simplice di pixel, chì riduceva a chiarità di l'imaghjini.
Tuttavia, cù l'ISP mudernu (Processore di Segnale d'Image) è l'algoritmi di super-risoluzione basati in AI -, u zoom digitale pò avà migliurà i dettagli in modu intelligente, cumpensendu a perdita di dati otticu. Permette un fine-tuning flessibile, stabilizazione di l'imaghjini è seguimentu di destinazione dopu chì u limitu di zoom otticu hè righjuntu.
Zoom Hybrid: Cumminendu u megliu di i dui mondi
Parechji sistemi di imaging avanzati utilizanu oghje u zoom hibridu, fusione senza soluzione di tecniche ottiche è digitale. U zoom otticu furnisce l'ingrandimentu fisicu, mentri u zoom digitale estende a gamma è mantene a precisione di inquadramentu. Quandu hè implementata currettamente, sta cumminazione furnisce transizioni di zoom fluide, degradazione di qualità minima è output d'immagine stabile, criticu per a sorveglianza PTZ è u monitoraghju industriale.
Integrà u cuntrollu avanzatu di u mutore, l'ottimisazione di l'imaghjini guidata da AI, è i pipeline ISP di bassa latenza,Savgood suluziones'assurer que le zoom reste fluide, précis et cristallin, même à distances extrêmes. Da a luce visibile à l'imaghjini infrarossi, a tecnulugia di zoom hibrida di Savgood furnisce à l'utilizatori un rendiment visuale superiore - vedendu più luntanu, cun più dettagliu è senza cumprumissu.

